Mesafeli Satış Sözleşmesi Ve Gizlilik Politikası | Klinik Psikolog Burcu KORAY İstanbul Psikolog Psikomood
... ...

Mesafeli Satış Sözleşmesi ve Gizlilik Politikası

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI POLİTİKASI

Psikomood Psikoloji olarak kişisel verilerinizin güvenliği hususuna azami hassasiyet göstermekteyiz. Bu bilinçle,Psikomood Eğitim ve Danışmanlık ile ilişkili tüm şahıslara ait her türlü kişisel verinin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”)’na uygun olarak işlenerek, muhafaza edilmesine dikkat etmekteyiz.. Bu sorumluluğumuzun tam idraki ile KVKK’ da tanımlı şekli ile Psikomood Eğitim ve Danışmanlık olarak “VeriSorumlusu” sıfatıyla, kişisel verilerinizi aşağıda izah edildiği surette ve mevzuat tarafından emredilen sınırlar çerçevesinde işlemekteyiz. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi Kişisel verileriniz, Şirketimiz ile olan ilişkisine bağlı olarak değişkenlik gösterebilmekle birlikte; otomatik ya da otomatik olmayan yöntemlerle, Psikomood Eğitim ve Danışmanlık  birimi ve ofisi, internet sitesi, sosyal medya mecraları, mobil uygulamalar ve benzeri vasıtalarla sözlü, yazılı ya da elektronik olarak toplanabilecektir. Bu şekilde toplanan kişisel verileriniz KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veriişleme şartları ve amaçları kapsamında bu metnin (1.2) ve (1.3) maddelerinde belirtilen amaçlarla da işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir. Ayrıca, Psikomood Eğitim ve Danışmanlık hizmetlerini kullanmak amacıyla internet sayfamızı kullandığınızda Psikomood Eğitim ve Danışmanlık  ,ofisini ziyaret ettiğinizde kişisel verileriniz işlenebilecektir. Şirketimiz ile müşteri, tedarikçi, personel, hissedar sıfatıyla ilişkisi bulunan kişilerin kişisel verileri 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu, 213 sayılı Vergi Usul Kanunu, 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu, 6352 sayılı İcra ve İflas Kanunu ile 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanunu kapsamında toplanır. Psikomood Eğitim ve Danışmanlı, personeline ve hizmet alınan üçüncü kişilere operasyonel süreçlerini yürütürken işlediği kişisel verilerde, Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikasına ve 6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu 5510 Sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu, 4857 Sayılı İş Kanunu, 5651 sayılı İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi Hakkında Kanun’a uygun hareket eder. Psikomood Eğitim ve Danışmanlık , hasta ve danışanlarına hizmet edebilme süreçlerini devam ettirebilmek için işlediği kişisel veriler, 6998 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu, 3359 sayılı Sağlık Hizmetleri Temel Kanunu, 663 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname, Kişisel Sağlık Verilerinin İşlenmesi ve Mahremiyetinin Korunması Yönetmeliği kapsamında toplanır. Psikomood Eğitim ve Danışmanlık , kişisel verilerinizi ancak ilgili mevzuatta ve / veya kurum içi politikalarda belirtildiği doğrultuda veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre boyunca muhafaza etmektedir. Bu kapsamda öncelikle ilgili mevzuatta kişisel verilerin saklanması için öngörülen süreye uygun davranılmakta, böyle bir sürenin öngörülmediği durumlarda ise kurum içi politikalarda yer alan yönergeler doğrultusundakişisel verilerin işlenme amacı için gerekli olan süre kadar saklanmaktadır. Süre nin bitimi veya işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel veriler silinmekte, yok edilmekte veya anonim hale getirilmektedir. İşlemekte Olduğumuz Kişisel ve Özel Nitelikli Kişisel Veriler Veri sorumlusu olarak hasta ve danışanlarımızın, süreçler dahilinde operasyonel gereklilikler kapsamında kimlik, iletişim, müşteri işlem, fiziksel mekân güvenliği, işlem güvenliği,lokasyon, finans, görsel ve işitsel bilgi gibi kişisel verileri ile sağlık bilgisi ve cinsel hayat bilgisi gibi özel nitelikli kişisel veriler.

Kişisel Veri İşleme Amaçları

Kişisel verilerinizi,Psikomood Eğitim ve Danışmanlık  tarafından icra edilen faaliyetlerin ilgili mevzuat ve prosedürlere uygun olarak yerine getirilmesini temin maksadıyla aşağıdaki amaçlarla KVKK’nın 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kapsamda işlemekteyiz: irket içerisinde güvenliğin sağlanması kapsamında Şirket binasında ortak alanlarının kamera ile izlenmesi sureti ile güvenliğin kontrolü yapılması, Kamu sağlığının korunması,danışmanlık  ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi,  İlgili mevzuat uyarınca kamu kurum ve kuruluşlar, adli makamlar ile talep edilenbilgilerin paylaşılması, yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi Yasal ve düzenleyici gereksinimlerin yerine getirilmesi, faaliyetlerim mevzuata uygunyürütülmesi,  İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi, Çağrı Merkezi ve Dijital Kanallar aracılığı ile randevu hakkında bilgilendirilme yapılması, Hasta ve danışan hizmetleri, Çağrı Merkezi bölümleri tarafından kimlik teyit işlemlerinin yapılması  Ziyaretçi kayıtlarının oluşturulması ve takibi, Klinik yönetimi tarafından kurum iç işleyişinin planlanması ve yönetilmesi, iş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi, yönetim faaliyetlerinin yürütülmesi,  Kalite, hasta ve danışan hizmetlerini geliştirmek amacıyla analiz yapılması,  İnsan Kaynakları ve Kalite bölümleri tarafından, çalışanlarımıza eğitim verilmesi, insan kaynakları süreçlerinin yönetilmesi,  Denetim ve Bilgi Sistemleri bölümleri tarafından suistimal ve yetkisiz işlemlerin izlenmesi ve engellenmesi, bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi  Hasta ve Danışan Hizmetleri, Mali İşler, Pazarlama bölümleri tarafından hizmetlerimiz karşılığında faturalandırma yapılması  Klinik, Klinik Yönetimi, Bilgi Sistemleri bölümleri tarafından kliniğimizin sistem ve uygulamalarının veri güvenliği kapsamında tüm teknik ve idari tedbirlerin alınması, Pazarlama, Medya ve İletişim, Çağrı Merkezi bölümleri tarafından kampanyalara katılım ve kampanya bilgisi verilmesi, Web ve mobil kanallarda özel içeriklerin, somut ve soyut faydaların tasarlanması ve iletilebilmesi,  Hasta ve danışan memnuniyetinin ölçülmesi, arttırılması ve araştırılması, müşteri memnuniyetine yönelik aktivitelerin yürütülmesi, Yönetimi ve Çağrı Merkezi bölümleri tarafından hasta ve danışanlara verilmiş olan/verilecek hizmetlere ilişkin her türlü soru ve şikâyetlere cevap verilebilmesi, Mevzuat sınırları içerisinde tanı ve tedaviye dönük araştırma ve cihaz temini yapılması, lgili programlar üzerinden görüntülü olarak online danışmanlık hizmetleri verilmesi, İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği Toplanan kişisel verileriniz; bu metnin (1.2) maddesinde belirtilen amaçlarla, iş ortaklarına, hizmet alınan 3. Kişilere veya kurumlara ( Eğitim ve Danışman, Avukatlık, şirketlere vb. ), kanunen yetkili kamu kurumları ve özel kişilere, Tıbbi teşhis ve tedavi için Psikomood Eğitim ve Danışmanlık  olarak iş birliği içerisinde olduğunuz laboratuvarlar, tıp merkezleri, tıbbi cihaz hizmeti sunan kurumlar ile KVK Kanunu’nun 8. ve maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir. İlgili Kişi Olarak KVKK’nın 11. Maddesinde Sayılan Haklarınız Kişisel veri sahipleri olarak, haklarına ilişkin taleplerinizi, işbu Aydınlatma Metninde aşağıda düzenlenen yöntemlerle Psikomood Eğitim ve Danışmanlık   iletmeniz durumunda Kurumumuz , talebin niteliğine göre talebi en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır. Ancak, Kişisel Verileri Koruma Kurulunca bir ücret öngörülmesi halinde,Psikomood Eğitim ve Danışmanlık Merkezi tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır. Bu kapsamda kişisel veri sahipleri; Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,  Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme  Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,  Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, KVKK’nın ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığıüçüncü kişilere bildirilmesini isteme, İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyl ekişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir. Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için kimliğinizi tespit edici gerekli bilgiler ile KVKK’nın 11. maddesinde belirtilen haklardan kullanmayı talep ettiğiniz hakkınıza yönelik açıklamalarınızı içeren talebinizi; aşağıda yer alan formu doldurarak, formun imzalı bir nüshasını ‘ TEŞVİKİYE MAH.VALİKONAĞI CAD 52/13 K7 ŞİŞLİ/İSTANBUL-NİŞANTAŞI adresine kimliğinizi tespit edici belgeler ile bizzat elden iletebilir, noter kanalıyla veya KVKK’da belirtilen diğer yöntemler ile gönderebilir veya ilgili formu info@psikomood.com.tr adresine güvenli elektronik imzalı olarak iletebilirsiniz. Şirketimiz tarafından başvurunun size ait olup olmadığının belirlenmesi ve böylece haklarınızın korunması amacıyla ek doğrulamalar (kayıtlı telefonunuza mesaj gönderilmesi, aranmanız gibi) istenebilir. Başvurunun, kişisel veri sahipleri adına üçüncü kişiler tarafındanyapılması halinde, veri sahibi tarafından başvuruda bulunacak kişiye noterden düzenlenerek verilmiş özel vekâletname bulunması gereklidir.Kanun kapsamında uygun görülen süre 30 takvim günü içerisinde başvurunuza cevap verilmemesi durumunda veya başvurunuzun reddedilmesi, başvurunuza verilen cevabı yetersiz bulmanız durumlarında ilgili kişi olarakPsikomood Eğitim ve Danışmanlık Merkezi’nin cevabını öğrendiğiniz tarihten itibaren 30 gün ve her halükârda başvurutarihini takiben 60 takvim günü içerisinde Kişisel Verilerin Korunması Kurulu’na şikâyette bulunabilirsiniz.   Veri Sorumlusu: Psikomood Eğitim ve Danışmanlık Merkezi Veri Sorumlusu Telefon Numarası: 0538 5445154 Veri Sorumlusu Elektronik Posta Adresi: info@psikomood.com.tr Veri Sorumlusu İnternet Adresi: www.psikomood.com.tr Veri Sorumlusu Posta Adresi: Teşvikiye Mah. Valikonağı Cad. 52/13 K7D13  

İptal / İade Şartları

MADDE 1) SÖZLEŞMENİN TARAFLARI :

A)- SATICI BİLGİLERİ :

Adı Soyadı / Ünvan : Burcu KORAY

Telefon : 0 (538) 544 5154

E-Posta : info@psikomood.com.tr

B)-ALICI BİLGİLERİ :

Adı Soyadı / Ünvanı :

Meslek :

T.C. Kimlik No :

Doğum Tarihi :

Doğum Yeri :

Kimlik Seri No :

Adres :

Telefon :

E-Posta :

1.1

Mevzuat gereği satıcı tarafından alıcıya yapılacak bildirimlerin ya da gönderimlerin yapılabilmesi amacıyla alıcının tüm iletişim bilgilerinin doğru ve eksiksiz olduğu, mevcut olacak değişikliklerin satıcıya bildirileceği, aksi durumda SATICININ sorumlu tutulamayacağı, ALICI tarafından kabul ve beyan olunur.

C)-KISALTMALAR

İş bu Sözleşmede ;

1)‘ Burcu KORAY ’’ SATICI olarak

2)‘’…………………………………………….’’ ALICI olarak ;

3)……………………………………………. ‘’ÇOKLU KULLANICI‘’ olarak ;

4) Psikomood Terapi Merkezi ve’…………………………………….’’ müştereken TARAFLAR

5)Platformda ve www.psikomood.com.tr ‘nin sunduğu ders kaynağı, materyalleri(kitap vb..), sözlük, okuma, duyuru sistemi, test materyalleri, CAT, TAT VE RORSCHA , kelime defteri, eğitim videoları, eşleştirme, zeka ve kişilik testleri ve test gibi uygulamaları ve ‘’HİZMET ‘’ olarak,

6) Tek hesaba tanımlanabilen ve kullanım süresi 1 yıl olan, basılı emtia üzerine gelen kodlar ; ‘’dijital erişim şifresi’’ olarak

7) Online Ders Satış Hizmetten yararlananların 2-5 kişi aralığında olması durumunda ’’ÇOKLU KULLANICI’’olarak,

8)‘’MESAFELİ SATIM SÖZLEŞMESİ ‘’ kısaca SÖZLEŞME olarak anılacaktır.

MADDE 2) SÖZLEŞMENİN KONUSU :

2.1 İşbu sözleşmenin konusu, alıcının satıcıya ait www.psikomood.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış ücreti belirtilen hizmetin verilmesi ,mevcut olduğu hallerde yan ürünlerinin ve basılı emtianın teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

2.2 Alıcı, satıcının isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri, satışa konu hizmetin temel nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı, ödeme şekli, mevcut hallerde teslimat koşulları ve satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konularında açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde satıcı tarafından bilgilendirildiğini, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında sipariş verdiğini iş bu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.

2.3www.psikomood.com.tr sitesinde yer alan ön bilgilendirme ve alıcı tarafından verilen sipariş üzerine düzenlenen işlem iş bu sözleşmenin ayrılmaz parçalarıdır.

MADDE 3) SÖZLEŞME KONUSU HİZMET/ÖDEME/TESLİMAT BİLGİLERİ :

3.1 Elektronik ortamda satın alınan hizmetin cinsi ve türü, satış bedeli, ödeme şekli, sipariş edilen ürünleri teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri aşağıda belirtildiği gibidir. Fatura edilecek kişi ile sözleşmeyi yapan kişi aynı olmak zorundadır. Aşağıda yer alan bilgiler doğru ve eksiksiz olmalıdır. Alıcı, bu bilgilerin doğru olmadığı veya noksan olduğu durumlardan doğacak zararları tamamıyla karşılamayı ve bu durumdan oluşabilecek her türlü sorumluluğu kabul eder.

Alınan hizmet :

Adı, kodu : ………………………………………………………………………………..

Toplam satış bedeli : …………………………………………………

Ödeme şekli : Kredi kartı – Banka havalesi (EFT)

Teslim edilecek kişi :

Telefon Numarası :

Teslim Edilecek Adres :

Fatura Edilecek Kişi/Kurum :

Fatura Adresi :

Vergi Dairesi :

Vergi Sicil Numarası :

3.2 ALICI, bu sözleşmeyi internet sitesinde onayladıktan sonra, sipariş verdiği hizmetin, dijital kullanım ve sipariş verilen basılı emtia bedeli ; seçtiği ödeme yöntemi ile SATICI tarafından tahsil olunur. Alıcı, satın aldığı hizmet paketi kullanım süresi içinde olabilecek paket fiyatı değişikliklerinden etkilenmeyecektir. Süre sonunda, seçmiş olduğu paketler, güncel fiyat üzerinden faturalandırılacaktır.

3.3 Satın alınan hizmet kapsamındaki ürünler ; satıcı tarafından alıcının belirttiği adresine kargo yoluyla gönderilecektir.

3.4 Satın alınan hizmetin fer’i niteliğinde ürünlerin mevcut olduğu hallerde söz konusu yan ürünler satıcı tarafından alıcının belirttiği adresine kargo yoluyla gönderilecektir.

3.5 SATICI gerekli gördüğü durumlarda, ALICI’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma hakkını saklı tutar. SATICI siparişte sorun tespit ettiği durumlarda ALICI’nın vermiş olduğu telefon, e-posta ve posta adreslerinden ALICI’ya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe koyulmasını 7 iş günü süreyle dondurur. ALICI’nın bu süre zarfında SATICI ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde ALICI’dan herhangi bir cevap alınamazsa SATICI, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder.

3.6 Alıcı tarafından satın alınan birden fazla hizmet paketi mevcutsa, her paket için ayrı satış sözleşmesi düzenlenir. Alıcı ve satıcının, sözleşmeye dayalı sorumluluğu her hizmet paketi için ayrı olarak değerlendirilecektir.

MADDE 4) SÖZLEŞME TARİHİ VE MÜCBİR NEDENLER :

4.1 Sözleşme tarihi, ALICI tarafından dijital kullanım hizmet paketinin satın alındığı veya ilgili basılı emtianın siparişinin onayının verildiği tarihidir.

4.2 Sözleşmenin imzalandığı tarihte mevcut olmayan veya öngörülemeyen, tarafların kontrolleri dışında gelişen, ortaya çıkmasıyla taraflardan birinin ya da her ikisinin de sözleşme ile yüklendikleri borç ve sorumluluklarını kısmen ya da tamamen yerine getirmelerini ya da bunları zamanında yerine getirmelerini olanaksızlaştıran durumlar, mücbir sebep olarak kabul edilecektir. Mücbir sebep şahsında gerçekleşen taraf, diğer tarafa durumu derhal ve yazılı olarak bildirecektir. Mücbir sebebin devamı esnasında tarafların edimlerini yerine getirememelerinden dolayı herhangi bir sorumlulukları doğmayacaktır. İşbu mücbir sebep durumu 15 gün süreyle devam ederse, taraflardan her birinin, tek taraflı olarak işbu sözleşmeyi fesih hakkı doğmuş olacaktır.

MADDE 5) SATICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ :

5.1 SATICI, 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri uyarınca sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir haller dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

5.2 18 (on sekiz) yaşından küçük kişiler www.psikomood.com.tr adresinden ancak velileri aracılığıyla satın alma işlemi yapabilir. SATICI, ALICININ veya ALICININ yetkilisinin sözleşmede belirttiği doğum tarihinin doğru olduğunu esas alacaktır. Ancak ALICININ doğum tarihini yanlış yazmasından dolayı SATICIYA hiçbir şekilde sorumluluk yüklenemeyecektir.

5.3 SATICI, internet sitesindeki sistemden, dizayndan veya yasadışı yollarla internet sitesine yapılabilecek müdahaleler sebebiyle ortaya çıkabilecek tanıtım, fiyat hatalarından sorumlu değildir. Sistem hatalarına dayalı olarak ALICI, SATICIDAN hak iddiasında bulunamaz.

5.4 SATICI’dan satın alınan tüm ürünlerin (kitaplar) , ürüten firmalar tarafından orijinal basıldığı hususu satıcının garantisi altındadır.

5.5 Satıcı; söz konusu siparişleri kargolamadan önce; ürünleri kontrol etmekle yükümlüdür. Bu yükümlülük kapsamında satıcı, baskıdan kaynaklı bir basım hatası olup olmadığını, sayfa eksikliğini ve bozukluklarını kontrol etmekle mükelleftir. İlgili ürünlere dijital erişim kodu; bu kontrol işleminin akabinde, yapıştırılarak uygun araçlar kullanılarak jelatinle kaplanacaktır.

5.6 www.psikomood.com.tr adresinden kredi kartı (Visa, MasterCard , vs. ) ile ve banka havale/EFT ödeme yoluyla hizmet alımı yapılabilir. Alıcı tarafından talep olunan hizmetin işleme alınma zamanı, dijital kullanım hizmet bedelinin kredi kartı hesabından gerekli tahsilâtın yapıldığı veya havale/EFT yoluyla satıcının banka hesabına ödemenin yapıldığı andır. Ödemeli gönderi ya da posta çeki gibi müşteri hizmetleri ile görüşülmeden gerçekleştirilen ödeme yöntemleri kabul edilmez.

MADDE 6) ALICININ HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ :

6.1 ALICI, sözleşmede kendisine yüklenen edimleri mücbir sebepler dışında eksiksiz yerine getirmeyi kabul ve taahhüt eder.

6.2 ALICI, hizmet paketi talebi ile birlikte işbu sözleşme hükümlerini kabul etmiş olduğunu ve sözleşmede belirtilen ödeme şekline uygun ödemeyi yapacağını kabul ve taahhüt eder.

6.3 ALICI, www.psikomood.com.tr internet sitesinden SATICININ isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri, satışa konu ürün veya hizmetin nitelikleri, vergiler dahil olmak üzere satış fiyatı , ödeme şekli, teslimat koşulları..vs. satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve “cayma” hakkının kullanılması ve bu hakkın nasıl kullanılacağı, şikayet ve itirazlarını iletebilecekleri resmi makamlar vs. konusunda açık, anlaşılır ve internet ortamına uygun şekilde bilgi sahibi olduğunu bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini kabul ve beyan eder.

6.4 Bir önceki maddeye bağlı olarak ALICI, hizmet sipariş ve ödeme koşullarının, ürün kullanım talimatlarının, olası durumlara karşı alınan tedbirlerin ve yapılan uyarıların olduğu sipariş/ödeme/kullanım prosedürü bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul ve beyan eder.

6.5 ALICI, ürünlerin teslimi sırasında zarar görmüş paketleri teslim almayarak; aracı firmaya(kargo şirketine) tutanak tutturmakla mükelleftir. Aracı firma çalışanı teslim ettiği pakette hasar meydana gelmediğini iddia ediyorsa; alıcı, ilgili paketin teslimat sırasında açtırılarak ürünlerin hasarsız teslim edilip edilmediğini kontrol ettirmekle ve ürünün teslimattaki durumu hakkında tutanak tutturma hakkını haizdir. Ancak ; söz konusu siparişin teslimatı gerçekleştirildikten sonra aracı firma yetkilinin sorumluluğu bulunmamaktadır. Söz konusu sipariş alıcı tarafından kabul edilmediği ve bu durumun tutanak ile tespit edilmesi halinde ilgili tutanağın bir sureti 2 iş günü içinde satıcının www.psikomood.com.tradresine bildirilmelidir. Bu durum, satıcı tarafından uygun görüldüğü takdirde, gerekli işlemler yapılacaktır.

6.6 ALICI, işbu sözleşmeden doğan hak, mükellefiyet ve borçlarını SATICININ yazılı izni olmaksızın üçüncü kişilere ve kuruluşlara devir ve temlik edemez.

6.7 ALICI, işbu sözleşmeden doğacak ihtilaflarda SATICININ defter, belge ve kayıtlarının HMK ilgili maddeleri uyarınca kesin delil olacağını kabul ve taahhüt eder.

MADDE 7) SATIN ALMA VE ÖDEME PROSEDÜRÜ :

7.1 SATIN ALMA

7.1.1 ALICI, satın almak istediği hizmeti www.psikomood.com.trinternet sitesi üzerinde seçer, seçtiği hizmetin KDV dahil tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) ALICI tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının pos cihazı üzerinden işleme alınır. Süreçteki herhangi bir aksama durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler ALICIYA sözleşmede belirttiği telefon/faks/e-mail yollarından biri veya bir kaçı kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse ALICIDAN bankası ile görüşmesi istenebilir.

7.1.2 Satın alınmak istenen hizmet paketinin ve basılı emtianın alınma zamanı, hizmet paket bedelinin veya ilgili basılı emtianın bedelinin tahsil edildiği andır. İstisnai olarak haklı bir nedenle sözleşme konusu hizmetin yerine getirilemeyeceğinin anlaşılması durumunda ALICI hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilip onay vermesi durumunda ALICIYA aynı veya benzer nitelikte ve fiyatta başka bir hizmet sunulabilir. Ya da ALICININ arzusu ve seçimi doğrultusunda; yeni başka bir hizmet satılabilir veya sipariş iptal edilebilir.

7.1.3 Sözleşme konusu hizmet yükümlülüğünün yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hâllerde ALICI bu durumdan haberdar edilerek ödemiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belge en geç 14 gün içinde kendisine iade edilerek sözleşme iptal edilir. Böyle bir durumda ALICININ SATICIDAN ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi olmayacaktır.

7.1.4 SATICI, ALICI ve/veya 3. şahıslara karşı işbu sözleşme ile bağlantılı olarak ifa ettiği işlerle ilgili dolaylı zararlardan hiçbir suretle sorumlu olmayacaktır.

7.2 ÖDEME

7.2.1 www.psikomood.com.tr internet ortamında kredi kartı bilgilerini kullanmak istemeyen alıcılara havale/EFT ile satın alabilme imkanları sunulmuştur. Havale yoluyla ödemede, alıcı kendisine en uygun bankayı seçip havalesini yapabilir. Eğer EFT yapılmışsa hesaba geçme tarihi dikkate alınacaktır. Havale ve/veya EFT yaparken “Gönderen Bilgileri”nin Fatura Bilgileri ile aynı olması ve sipariş numarasının yazılması gereklidir.

7.2.2 Alıcı kredi kartı ile ödeme yapmayı tercih etmiş ise ALICI, ilgili faiz oranlarını ve temerrüt faizi ile ilgili bilgileri bankasından ayrıca teyit edeceğini, yürürlükte bulunan mevzuat hükümleri gereğince faiz ve temerrüt faizi ile ilgili hükümlerin Banka ve ALICI arasındaki “Kredi Kartı Sözleşmesi” kapsamında uygulanacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.3 SEVKİYAT (Olası mevcut hallerde) :

7.3.1 Sipariş onayı mailinin gönderilmesiyle birlikte, talep edilen hizmet paketi veya basılı emtia satın alınmış olur. Satışa sunulan ürün ALICININ belirttiği teslimat adresine kargo yoluyla gönderilir. Kargo şirketi ile ALICI’nın teslimata ilişkin bilgilerinin paylaşılmasına; ALICI tarafından onay verildiği kabul edilir.

7.3.2 Sipariş verilen Ürün/ürünler SATICININ anlaşmalı olduğu kargo ile ALICININ adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve sözleşmenin kurulmasından itibaren 3 iş günüdür. ALICIYA önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla bu süre en fazla 10 iş günü uzatılabilir. Mücbir sebep halleri saklı olup ; mücbir sebebin var olması halinde iş bu gönderim sürelerine riayet edilmez ve durumun hal ve koşullarına göre gönderim süresi uzayabilir veya teslimat iptal edilebilir. Ürünler, Kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.

7.3.3 Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı ALICI SATICIYA herhangi bir sorumluluk yükleyemez. Ürün, ALICIDAN başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya ALICININ yerinde olmamasına ilişkin hususlarda SATICI sorumlu değildir.

7.3.4 Gönderilen kaynakların ticari amaçla çoğaltılması, taranması ve satışın yapılması yasaktır. Aksine bir durumda satıcı tarafından alıcı hakkında yasal işlemlere başlanacağı ve satıcının bu sebeple uğramış olduğu tüm zararları alıcıdan tazmin edilecektir.

7.3.5 Gönderilen ürünler kişinin sorumluluğundadır. İlgili ürünün kaybolması, unutulması veya çalınması gibi durumlarda satıcının sorumluluğu bulunmamaktadır.

MADDE 8) ÜRÜN İADE VE CAYMA HAKKINA İLİŞKİN PROSEDÜR :

Satıcı veya sağlayıcı olarak cayma hakkı konusunda tüketicinin bilgilendirildiğimiz iş bu sözleşmeyle ispat hükmündedir.

8.1 Satıcı , iade işlemlerinde 6502 sayılı Tüketiciyi Koruma Kanunu ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik çerçevesinde hareket etmektedir.

8.2 ALICI, hizmeti satın aldıktan sonra 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkının kullanılması yazılı olarak yapılmalıdır. (Madde 8.8. belirtilen haller saklıdır.) Cayma hakkının istisnaları düzenleyen MESAFELİ

SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİNİN 15. Maddesine göre;

Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, test materyalleri, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

www.psikomood.com.tr sitesinde yer alan dijital içerik olan eğitim paketleri, test materyalleri TAT CAT   RORSCHA  çoğaltılabilir ürünler  ve PDF, online video  ders içerik ve notları bu istisna kapsamında 14 günlük cayma kapsamında yer ALMAMAKTADIR.

Sözlü beyanlar kabul edilemez. İş bu husus da SATICI kesinti yapma hakkını Madde 8.1. gereğince saklı tutar.

8.3 Cayma hakkı süresi satış işleminin yapıldığı tarihte başlar. ALICININ cayma hakkını kullanması halinde SATICI, cayma bildirimini içeren yazılı beyan ve faturanın kendisine ulaşmasından itibaren en geç 14 gün içerisinde almış olduğu toplam bedeli ve varsa ALICIYI borç altına sokan her türlü belgeyi ALICIYA hiçbir masraf yüklemeden iade edecektir.

8.4 ALICI, cayma hakkını eğitim süresi boyunca sadece 1 defa kullanabilecektir. İş bu husus da SATICI kesinti yapma hakkını Madde 8.1. gereğince saklı tutar.

8.5 ALICI dilerse satın aldığı hizmeti değiştirme hakkına sahiptir. ALICININ, SATICIDAN talep ettiği hizmet değerinin, daha önce satın alınan hizmet değerinden fazla olması durumunda satıcı ek ücret talep etme hakkını saklı tutar. SATICIDAN talep edilen hizmet değerinin daha önce satın alınan hizmet değerinden düşük olması durumunda SATICI Madde 8.1. gereğince kesinti yapma hakkını saklı tutarak değişim gerçekleştirilir.

8.6 ALICI, hizmet değişimi hakkını eğitim süresi boyunca sadece 1 defa kullanabilecektir. İş bu husus da SATICI kesinti yapma hakkını Madde 8.1. gereğince saklı tutar.

8.7 Kredi Kartına yapılan iadelerin, alıcının kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır. Bundan dolayı ALICI, SATICIYI sorumlu tutamaz. Kredi Kartı ile alınmış hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği ALICIYA nakit para ile ödeme yapamaz.

8.8 Ayrıca; 6502 sayılı Tüketiciyi Koruma Kanunu’nun ilgili hükümleri gereğince;

Kitapların jelatini açılmamış olması kaydıyla ve satıcının onay vermesi durumunda kitapların iadesi yapılabilir.

Ancak; üzerindeki jelatini açılan kitaplar; içerisinde yer alan dijital kullanım şifresinin kullanıcıya özgü olması sebebi ile ve bu özgün içeriğin çoğaltılması riskine istinaden iade edilmeyecektir.

Ayrıca Cayma hakkının istisnaları düzenleyen MESAFELİ SÖZLEŞMELER YÖNETMELİĞİNİN 15. Maddesine göre; Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça, tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

https://www.psikomood.com.tr sitesinde yer alan dijital içerik olan eğitim paketleri, test materyalleri ve PDF ders notları bu istisna kapsamında 14 günlük cayma kapsamında yer almamaktadır.

İstisnaen, üzerindeki jelatini açılan kitapların içeriğinde nitelikli basım hatası olması, sayfa eksikliği gibi kusurları barındırması durumunda iadesi yapılabilir. Satılan ürünün iadesi ancak aşağıda belirtilen koşullar kapsamında gerçekleştirilebilir: İş bu iade kapsamı; ürünün teslimatı sırasında, fark edilmesi mümkün olmayan eksiklikleri ve bozuklukları ihtiva eder ve iade talebinin kabul edilmesi için;

1)İade edilmesi talep edilen ürün ilgili fatura ile birlikte gönderilmelidir.

2)İade işlemi teslim tarihini takip eden iki iş günü içinde başlatılmış olmalıdır.

3)İade edilecek ürünler, teslimatta aracı olarak kullanılan firma ile geri gönderilmelidir.

8.9 İade edilmesi talep edilen ürün; alıcı tarafından ileri sürülen iade gerekçeleri ile birlikte satıcı tarafından değerlendirilecek olup; ilgili emtianın yukarıda sıralanan koşulları ihtiva etmesi durumunda yeni bir ürünle değiştirilmesi mümkün olabilecektir. İade edilen ürünün kabul edilmesi karşısında yerine gönderilecek yeni ürün için yapılacak olan tüm masraflara katlanma yükümlülüğü satıcıya aittir.

Ancak ; iade talebinde bulunulan ürünün yukarıda detaylandırılan koşullara uygun bulunmaması halinde, ürün değişimi/iade/ teslim adresinin yanlış girilmesi sebebi ile ortaya çıkacak tüm masraflar alıcı tarafından karşılanacaktır.

8.1 ÖZEL HÜKÜMLER :

8.1.1 Taraflar arası işbu sözleşmeden cayma hakkı mevcut olmakla, sözleşmenin iade prosedürü söz konusu değildir.

8.1.2 Söz konusu satıma konu hizmetlerde yer alan ortak kaynaklardan alıcıya sadece 1 er adet gönderilmektedir. Basılı emtiası bulunan hizmetlerde yer alan kaynakların PDF gönderimi yapılmayacak olup; istisnai hallerde satıcının inisiyatifi ile alıcıyı mağdur bırakmamak için gönderdiği satın alınan hizmete ait kayıt altına alınarak gönderdiği PDF dosyaları hiçbir şekilde çoğaltılamayacak olup; aksi taktirde satıcının uğrayacağı tüm zararlar alıcıdan tazmin edilecektir. Ayrıca basılı emtiası olmayan satıma konu hizmetlerde alıcıya sadece PDF gönderimi yapılacaktır. Bu PDF’ler kullanıcıya özel olduğundan çoğaltılması ve paylaşılması durumunda satıcının uğrayacağı zararla alıcıdan tazmin edilecektir.

HİZMET BEDELİ

Platformda ve www.psikomood.com.tr sunduğu her türlü ders kaynağı, basılı emtia, sözlük, okuma, duyuru sistemi, clue bank, preposition uygulaması kelime defteri, TAT CAT VE RORSCHA KARTLAR, eğitim meteryalleri wordy uygulaması, eşleştirme, test ve deneme gibi uygulamaları kapsamaktadır. a- Ödemenin SATICIYA ulaştığı andan itibaren 14 gün içerisinde koşulsuz iade.

b- Ödemenin SATICIYA ulaştığı andan itibaren sabit hizmet bedeli + işlenen

ders saati x ders birim maliyeti + varsa komisyon bedeli = iade tutarı

c- Basılı emtianın yasal süresi içinde satıcıya geri verilmesi halinde; satıcı basılı emtia bedelinin tamamını alıcıya iade eder.

d- Ödemenin SATICIYA ulaştığı andan itibaren 60 günden sonra iade söz konusu değildir.

e- Satıcının inisiyatifinde olan ek dersler, işlenen ders saati olarak hesaplanmaz.

MADDE 9) GİZLİLİK :

9.1 ALICI tarafından iş bu sözleşmede belirtilen bilgiler ile ödeme yapmak amacı ile SATICIYA bildirdiği bilgiler SATICI tarafından 3. şahıslarla paylaşılmayacaktır. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’na uygun olmak ve aynı kanunun 11. Maddesinde sayılan haklar saklı kalmak kaydıyla alıcı, satıcıya kişisel verilerin kullanılması iznini vermektedir.

9.2 SATICI, ALICIYA ait her türlü bilgileri sadece idari/ yasal zorunluluğun mevcudiyeti çerçevesinde açıklayabilecektir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her türlü adli soruşturma dahilinde SATICI kendisinden istenen bilgiyi elinde bulunduruyorsa ilgili makama sağlayabilir. Kredi Kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz, Kredi Kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden silinir. ALICIYA ait e-posta adresi, posta adresi ve telefon gibi bilgiler yalnızca SATICI tarafından standart hizmet sunum ve bilgilendirme prosedürleri için kullanılır. Bazı dönemlerde kampanya bilgileri, yeni ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri ALICIYA onayı sonrasında gönderilebilir.

function custom_disable_right_click() { if (is_single()) { // Sadece yazı (post) sayfalarında etkinleştir ?>